środa, 17 lutego 2016

Koty z naszej biblioteczki - Światowy Dzień Kota

Dzisiaj Światowy Dzień Kota, z tej okazji, chociaż zdecydowanie nie jestem kociarą, chciałam zaprezentować kota, który od jakiegoś czasu mieszka w naszym domu i jest lubiany przez wszystkich domowników. Może nie jest idealny (nieco krzywy pyszczek, nierówne oczy...) i nie ma żadnej wartości rynkowej (zrobiony ze skrawków materiału i wkładu poduszkowego), ale co tam, nam się podoba.



Kot jest naszym dziełem: mąż - szycie, ja - wypychanie i haft. Trochę roboczogodzin nad nim spędziliśmy, ale było warto!!! Radość Róży, blask w jej oku i widok jak zasypia z ulubioną maskotką - bezcenne...
W związku z obchodonym dzisiaj świętem postanowiłyśmy z Różyczką poszukać w naszej biblioteczce książek, których bohaterami są koty.
Typowo kocich pozycji nie posiadamy, ale kilka kotów znalazłyśmy w następujących książkach:


"Jaki to miesiąc?"
Muchomor


 Seria "... na ulicy Czereśniowej", szczególnie "Noc..."
Dwie Siostry




"Księga dźwięków"
Dwie Siostry


 "Chodzi o to, czy wiesz co to zwierzęta"
Nasza Księgarnia


"Jak miś Kuba nauczył się dbać o czystość"
Adamada



 "Księżniczka Zosia i jej kot"
Adamada


 "Historyjki dla małych uszu"
Wydawnictwo bis

Rady żaby

"Klasycy dzieciom"
Nasza Księgarnia

Chory kotek

 Szkolne przygody Pimpusia Sadełko

Wkrótce napiszemy coś więcej o wymienionych pozycjach.
A wszystkim kotom w dniu ich święta życzymy zawsze pełnych misek i dobrych właścicieli :-)




Napracowałam się, żeby napisać dla Ciebie ten post. Teraz liczę na Ciebie. Pomóż mi, proszę, współtworzyć to miejsce. Będzie mi miło, jeśli pozostaniemy w kontakcie. Możesz:
  • Zostawić komentarz. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie ogromna przyjemność i motywacja do dalszej pracy.
  • Polubić mój fanpage na Facebooku, aby być na bieżąco.
  • Jeśli ten tekst Ci się spodobał, podziel się nim ze znajomymi.



2 komentarze:

  1. fajnie jest miec meza co szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Szyje" to trochę na wyrost powiedziane, to była jego pierwsza próba szycia ;)

    OdpowiedzUsuń