sobota, 6 stycznia 2018

"Czupieńki. Gwiazdka" o sile przytulania

Dzisiaj świętujemy Objawienie Pańskie, powszechnie znane jako Święto Trzech Króli. Z tej okazji z ogromną przyjemnością prezentujemy Wam książkę dla przedszkolaków, która w bajkowy sposób nawiązuje do zdarzeń, które miały miejsce ponad dwa tysiące lat temu, gdy mędrcy ze Wschodu, prowadzeni przez tajemniczą gwiazdę, ruszyli by oddać pokłon nowonarodzonemu Królowi.


Czupieńki są małymi przesympatycznymi krasnalami mieszkającymi w nadrzewnych domkach w lesie Czupieńków. Ich życie płynie niespiesznie. Zimowe wieczory spędzają grzejąc się ciepłem piecyka, popijając herbatę z pokrzepidełka i czytając książki. Pewnego razu ich sielankę przerywa niespodziewane zdarzenie. Nieopodal ich domku w śnieżnym puchu ląduje mała, blada gwiazdka. Czupieńki zabierają ją do swego mieszkania i robią wszystko, by przywrócić jej zdrowie i blask, nic jednak nie pomoga. Lekarstwem okazuje się dopiero... przytulenie. Ogrzana gorącym sercem gwiazdka odzyskuje siły i może powrócić na niebo, by spełnić swoją wielką misję w dalekim Betlejem.





"Czupieńki. Gwiazdka" to cudownie zilustrowana, piękna, bajkowa opowieść o sile miłości i przytulania. Książka potwierdza to, o czym wiedzą wszystkie dzieci, że na wszelkie bolączki najlepiej pomaga serdeczny uścisk kochającej osoby. Nienachalne nawiązanie do świąt dodatkowo dodaje magii i wagi przedstawionej sytuacji, i sprawia, że jest to jedna z naszych ulubionych lektur, które czytamy w okresie świątecznym i będziemy po nią nadal sięgać w długie zimowe wieczory.
Mój przedszkolak jest zachwycony tą opowiastką, dlatego polecamy ją serdecznie wszystkim przedszkolakom.


Tytuł: Czupieńki. Gwiazdka
Tekst: Gerard Moncomble
Ilustracje: Paweł Pawlak
Wydawnictwo Media Rodzina
Seria wydawnicza: Czupieńki
Cena okładkowa: 25 zł


Napracowałam się, żeby napisać dla Ciebie ten post. Teraz liczę na Ciebie. Pomóż mi, proszę, współtworzyć to miejsce. Będzie mi miło, jeśli pozostaniemy w kontakcie. Możesz:
  • Zostawić komentarz. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie ogromna przyjemność i motywacja do dalszej pracy.
  • Polubić mój fanpage na Facebooku, aby być na bieżąco.
  • Jeśli ten tekst Ci się spodobał, podziel się nim ze znajomymi.

2 komentarze: