sobota, 23 czerwca 2018

Kartka urodzinowa dla fanki My Little Pony

Dzisiaj chciałyśmy Wam zaprezentować kartkę urodzinową, jaką wykonałyśmy dla koleżanki z przedszkola córci. Lila jest wielką fanką magicznych kucyków, dlatego chcąc zrobić jej niespodziankę, dając coś niepowtarzalnego, postanowiłyśmy własnoręcznie wykonać laurkę z motywem bajkowego konika.


Do wykonania kartki potrzebowałyśmy:

  • różowej kartki z bloku technicznego w formacie A3
  • niebieskiej kartki A4
  • serduszek wyciętych z kolorowego papieru (u nas kolorowy papier do xero)
  • kleju
  • flamastrów
  • nożyczek


Nasz konik był inspirowany postacią Rainbow Dash z bajki "My Little Pony". W sieci znalazłam ilustrację ze wspomnianym kucykiem w satysfakcjonującej nas pozie i możliwie jak najlepiej starałam się ją odwzorować na niebieskiej kartce. Z białej kartki wycięłam owal i namalowałam flamastrami oko.


Następnie wycięłam konika oraz różnokolorowe serca.


Kartkę A3 złożyłam na pół i przykleiłyśmy na niej kucyka. A moja prawie 4-latka napisała flamastrem imię naszego konika. Na cześć solenizantki nazwałyśmy go Lilipony.
Znając rozmach mojej córeczki w pisaniu, część kartki zasłoniłam, żeby wiedziała na jakiej powierzchni ma się zmieścić z literkami. Ja dyktowałam jej litery, a ona pisała.



Z niebieskiego papieru wycięłam serce i napisałam na niej cyfrę 4. Różyczka udekorowała balonik i przykleiła go na kartce. Przykleiłyśmy oko i dorysowałam rzęsy.


Nadszedł czas na barwną grzywę i ogon, które wykonałyśmy z kolorowych serc złożonych na pół. Róża smarowała klejem, a ja przyklejałam.









Następnie zajęłyśmy się wnętrzem kartki. Po prawej stronie napisałam okolicznościowe życzenia podyktowane przez córeczkę, a lewą stronę udekorowałyśmy serduszkami.


A oto efekt naszej pracy:





 Mamy nadzieję, że spodoba się Lili. A jak Wam się podoba?

Jeśli chcecie się dowiedzieć, co wybrałyśmy na prezent dla małej fanki My Little Pony, przeczytajcie kolejny wpis.





Napracowałam się, żeby napisać dla Ciebie ten post. Teraz liczę na Ciebie. Pomóż mi, proszę, współtworzyć to miejsce. Będzie mi miło, jeśli pozostaniemy w kontakcie. Możesz:
  • Zostawić komentarz. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie ogromna przyjemność i motywacja do dalszej pracy.
  • Polubić mój fanpage na Facebooku, aby być na bieżąco.
  • Jeśli ten tekst Ci się spodobał, podziel się nim ze znajomymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz