wtorek, 27 listopada 2018

Karmnik dla ptaków


Ostatnio rozmawiałysmy z córeczką o tym, jak zwierzęta przygotowują się do zimy i w jaki sposób możemy im pomóc przetrwać ten trudny okres. Podczas tych rozmów zrodził się pomysł na pracę plastyczną przedstawiającą karmnik dla ptaków.



W pracy córeczka wykorzystała:
  • niebieską kartkę
  • kolorowe drewniane patyczki do lodów
  • wysuszone liście 
  • watę
  • ruchome oczka 
  • klej do papieru 

Gdy tylko patyczki trafiły w ręce mojej czterolatki, od razu przystąpiła do klejenia i nim się obejrzałam, karmnik był gotowy.


Następnie przyszedł czas na ptaki z liści, które przysiadły we wnętrzu i na dachu karmnika.



Pokarm dla skrzydlatych gości córeczka zrobiła z pokruszonych liści.




Jeszcze tylko śnieg z waty oraz oczka dla ptaków i praca skończona.







Napracowałam się, żeby napisać dla Ciebie ten post. Teraz liczę na Ciebie. Pomóż mi, proszę, współtworzyć to miejsce. Będzie mi miło, jeśli pozostaniemy w kontakcie. Możesz:
  • Zostawić komentarz. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie ogromna przyjemność i motywacja do dalszej pracy.
  • Polubić mój fanpage na Facebooku, aby być na bieżąco.
  • Jeśli ten tekst Ci się spodobał, podziel się nim ze znajomymi.

2 komentarze:

  1. bardzo ciekawe wykorzystanie waty i patyczków od lodów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) córeczka lubi takie kreatywne połączenia różnych materiałów

      Usuń