piątek, 4 marca 2016

Długie puzzle

W ostatni weekend miałyśmy okazję pobawić się z Różyczą fajnymi puzzlami, które mogą być pomocne w poznawaniu cyfr i nauce liczenia.

Układanka przeznaczona jest dla dzieci powyżej drugiego roku życia, ale i młodsze maluszki mogą się nią zainteresować. Puzzle są wykonane z twardej tektury, dlatego nie łatwo ich uszkodzić, a sposób łączenie nie sprawia większych trudności mojej 20-miesięcznej córeczce. Jeżeli maluszek potrafi układać puzzle 2- i 3-elementowe, to z tymi sobie poradzi.


Dwustronna układanka z jednej strony tworzy pociąg o długości ok. 1 m, w którym każdy wagon zajęty jest przez innego zwierzęcego pasażera: misia, kota, psa, zebrę, lwa, żyrafę, kangura, konia, koalę i lisa. Zwierzęta te są bardzo ładne i łatwe do rozpoznania dla maluszka. Po odwróceniu puzzli można z nich układać liczby od 1 do 10. Pod każdą z nich znajduje się odpowiednia liczba owoców lub warzyw.




Puzzle te mogą posłużyć do nauki liczenia, poznawania lub, jak w naszym przypadku, utrwalania nazw zwierząt, owoców i warzyw, a także ćwiczenia/poznawania nazw kolorów. Nam układanka bardzo się podoba, może i Wam przypadnie do gustu.

Nazwa: Baby long puzzle
Producent: Trefl
Podobne z Świnką Peppą dostępne tu





Napracowałam się, żeby napisać dla Ciebie ten post. Teraz liczę na Ciebie. Pomóż mi, proszę, współtworzyć to miejsce. Będzie mi miło, jeśli pozostaniemy w kontakcie. Możesz:
  • Zostawić komentarz. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie ogromna przyjemność i motywacja do dalszej pracy.
  • Polubić mój fanpage na Facebooku, aby być na bieżąco.
  • Jeśli ten tekst Ci się spodobał, podziel się nim ze znajomymi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz